Oamenii provoacă schimbarea
Oamenii sunt sursa inovației, de aceea activitatea zilnică a fiecăruia dintre noi contribuie la dezvoltarea noastră ca lider în managementul deșeurilor.
- Home
- Cariere
Suntem o companie care are un impact concret, palpabil și semnificativ. Avem nevoie de colegi care să-și dorească să participe la creionarea viitorului.
Munca noastră este foarte importantă și este ghidată de o misiune a responsabilității pentru viitor. Așa că, dacă simți că ai nevoie de un scop și de un mediu în care să ți-l îndeplinești, suntem alături de tine.
Începe o carieră la Verdum | Poziții deschise
Oradea, Bihor
Specialist în recrutare
Suntem în căutarea unui Specialist în recrutare pentru a se alătura echipei noastre din Oradea!
Responsabilități:
Recrutare & selecție
- Gestionarea întregului proces de recrutare, de la promovarea poziței vacante până la onboardingul candidatului;
- Colaborarea cu managerii de departamente în identificarea nevoilor de recrutare, respectiv a competențelor necesare;
- Identificarea și atragerea candidaților potriviți prin utilizarea diferitelor canale de comunicare (offline & online);
- Crearea de conținut pentru promovarea pozițiilor vacante în cadrul diferitelor rețele sociale (LinkedIn, Facebook, Instagram etc);
- Evaluarea aplicațiilor și organizarea interviurilor initiale, în scopul clarificării nivelului de competențe și al potrivirii pe post;
- Organizarea sesiunilor de interviu împreună cu managerii de departament, asigurând experiența pozitivă a candidatului în relație cu echipa & compania Eltex Recycling;
- Întocmirea periodică a rapoartelor privind stadiul procesului de recrutare și analiza costurilor asociate;
- Gestionarea bazelor de date candidați cu respectarea politicilor privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
- Actualizarea în permanență a organigramei companiei;
- Coordonarea programului de practică și/sau internship pentru studenți;
- Urmărește trendurile și bunele practici promovate în recrutarea de talente, acționând ca un consultant în cadrul companiei.
Onboarding
- Coordonarea procesului de integrare a noilor membri ai echipei (onboarding);
- Definirea planului de instruire pentru noii angajați, împreună cu managerii de departament;
- Organizarea întalnirilor periodice, de tipul 1:1, pentru a evalua nevoile noului coleg și a-i putea oferi suportul personalizat necesar integrării;
- Suport în soluționarea eventualelor probleme tehnice (ex. Asigurare echipamente de lucru, accesare conturi, etc)
- Acționarea ca role-model/ambasador al valorilor companiei;
- Definirea planului de instruire pentru noii angajați, împreună cu managerii de departament;
Cerințe:
- Studii superioare finalizate;
- Excelente abilități de comunicare și relaționare;
- Abilitatea de a crea conținut pentru diferitele rețele sociale;
- Capacitate de organizare proiecte de recrutare simultane, la nivel national;
- Experiență într-un rol similar constituie un avantaj;
- Cunoștințe de operare MS Office;
- Cunoștințe de limba engleză;
- Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări.
Dacă dorești să te alături unei echipe dinamice și prietenoase, te invităm să aplici pentru această poziție.
Responsabilități:
Recrutare & selecție
- Gestionarea întregului proces de recrutare, de la promovarea poziței vacante până la onboardingul candidatului;
- Colaborarea cu managerii de departamente în identificarea nevoilor de recrutare, respectiv a competențelor necesare;
- Identificarea și atragerea candidaților potriviți prin utilizarea diferitelor canale de comunicare (offline & online);
- Crearea de conținut pentru promovarea pozițiilor vacante în cadrul diferitelor rețele sociale (LinkedIn, Facebook, Instagram etc);
- Evaluarea aplicațiilor și organizarea interviurilor initiale, în scopul clarificării nivelului de competențe și al potrivirii pe post;
- Organizarea sesiunilor de interviu împreună cu managerii de departament, asigurând experiența pozitivă a candidatului în relație cu echipa & compania Eltex Recycling;
- Întocmirea periodică a rapoartelor privind stadiul procesului de recrutare și analiza costurilor asociate;
- Gestionarea bazelor de date candidați cu respectarea politicilor privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
- Actualizarea în permanență a organigramei companiei;
- Coordonarea programului de practică și/sau internship pentru studenți;
- Urmărește trendurile și bunele practici promovate în recrutarea de talente, acționând ca un consultant în cadrul companiei.
Onboarding
- Coordonarea procesului de integrare a noilor membri ai echipei (onboarding);
- Definirea planului de instruire pentru noii angajați, împreună cu managerii de departament;
- Organizarea întalnirilor periodice, de tipul 1:1, pentru a evalua nevoile noului coleg și a-i putea oferi suportul personalizat necesar integrării;
- Suport în soluționarea eventualelor probleme tehnice (ex. Asigurare echipamente de lucru, accesare conturi, etc)
- Acționarea ca role-model/ambasador al valorilor companiei;
- Definirea planului de instruire pentru noii angajați, împreună cu managerii de departament;
Cerințe:
- Studii superioare finalizate;
- Excelente abilități de comunicare și relaționare;
- Abilitatea de a crea conținut pentru diferitele rețele sociale;
- Capacitate de organizare proiecte de recrutare simultane, la nivel national;
- Experiență într-un rol similar constituie un avantaj;
- Cunoștințe de operare MS Office;
- Cunoștințe de limba engleză;
- Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări.
Dacă dorești să te alături unei echipe dinamice și prietenoase, te invităm să aplici pentru această poziție.
Sebeș, Alba
Șef formație /Team leader
Dacă ești o persoana motivată, cu abilități de leadership și experiență în coordonarea
echipei, această poziție este potrivită pentru tine.
Responsabilități:
- Administrarea, gestionarea și coordonarea activităților zilnice ale echipei noastre din Sebes;
- Monitorizarea și coordonarea echipei de lucratori și stivuitoriști (aprox. 10
persoane);
- Realizează toate funcțiile administrative precum: întocmirea prezenței, gestionarea zilelor libere, întocmirea rapoartelor de lucru, menținerea disciplinei;
- Este persoana desemnată a se ocupa de toată activitatea de management a
deșeurilor;
- Întocmește rapoarte de lucru, cu date complete și edificatoare care să
oglindească activitatea desfășurată.
Cerințe:
- O experiență anterioară în gestionarea și coordonarea unei echipe;
- O abilitate demonstrată de a lucra sub presiune și de a gestiona mai multe
sarcini simultan;
- O atitudine pozitivă și o abilitate de a motiva și de a inspira echipa noastră;
- O abilitate excelentă de comunicare și de a lucra în echipă;
- O experiență anterioară în industria noastră sau într-un domeniu similar este un avantaj.
Oferim:
- Contract pe perioada nedeterminata;
- Tichete de masă în valoare de 30 lei/zi lucrătoare;
- Asigurare de sănătate;
- Asigurare de viață;
- Tichete cadou de Crăciun și de Paște;
- Tichete cadou de 1 Iunie Ziua copilului;
- Formare profesională prin participarea la cursuri în domeniul reciclării și dezvoltării profesionale;
- Program de lucru de L-V, 8-16:00.
Daca esti interesat de aceasta pozitie și îndeplinești cerințele, te rugăm să ne trimiți CV-
ul tău actualizat. Vom lua în considerare fiecare aplicație și vom contacta doar
candidații selectați pentru interviu.
echipei, această poziție este potrivită pentru tine.
Responsabilități:
- Administrarea, gestionarea și coordonarea activităților zilnice ale echipei noastre din Sebes;
- Monitorizarea și coordonarea echipei de lucratori și stivuitoriști (aprox. 10
persoane);
- Realizează toate funcțiile administrative precum: întocmirea prezenței, gestionarea zilelor libere, întocmirea rapoartelor de lucru, menținerea disciplinei;
- Este persoana desemnată a se ocupa de toată activitatea de management a
deșeurilor;
- Întocmește rapoarte de lucru, cu date complete și edificatoare care să
oglindească activitatea desfășurată.
Cerințe:
- O experiență anterioară în gestionarea și coordonarea unei echipe;
- O abilitate demonstrată de a lucra sub presiune și de a gestiona mai multe
sarcini simultan;
- O atitudine pozitivă și o abilitate de a motiva și de a inspira echipa noastră;
- O abilitate excelentă de comunicare și de a lucra în echipă;
- O experiență anterioară în industria noastră sau într-un domeniu similar este un avantaj.
Oferim:
- Contract pe perioada nedeterminata;
- Tichete de masă în valoare de 30 lei/zi lucrătoare;
- Asigurare de sănătate;
- Asigurare de viață;
- Tichete cadou de Crăciun și de Paște;
- Tichete cadou de 1 Iunie Ziua copilului;
- Formare profesională prin participarea la cursuri în domeniul reciclării și dezvoltării profesionale;
- Program de lucru de L-V, 8-16:00.
Daca esti interesat de aceasta pozitie și îndeplinești cerințele, te rugăm să ne trimiți CV-
ul tău actualizat. Vom lua în considerare fiecare aplicație și vom contacta doar
candidații selectați pentru interviu.
Iclod, Cluj
Lucrător sortator
Ne mărim echipa de lucrători sortatori la depozitul nostru din Iclod, jud. Cluj!
Oferim:
- Contract pe perioadă nedeterminată
- Bonus lunar de prezenţă
- Tichete de masă 30 lei/zi lucrată (max. 690 lei/luna)
- Bonus pentru recomandare colegi
- Posibilitate de decontare transport (se discuta la interviu)
- Tichete cadou de Crăciun, Paşte, 1 Iunie
- Programul de lucru: 8-16:00, de L-V.
Daca esti interesat de aceasta pozitie, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău actualizat.
Oferim:
- Contract pe perioadă nedeterminată
- Bonus lunar de prezenţă
- Tichete de masă 30 lei/zi lucrată (max. 690 lei/luna)
- Bonus pentru recomandare colegi
- Posibilitate de decontare transport (se discuta la interviu)
- Tichete cadou de Crăciun, Paşte, 1 Iunie
- Programul de lucru: 8-16:00, de L-V.
Daca esti interesat de aceasta pozitie, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău actualizat.
Oradea - Bihor
Lucrator sortator
Oferta și beneficii:
- Contract pe perioadă nedeterminată
- Bonus lunar de prezenţă
- Tichete de masă 30 lei/zi lucrată
- Bonus pentru recomandare colegi
- Decontare transport
- Tichete cadou de Crăciun, Paşte, 1 Iunie
- Programul de lucru în 3 schimburi de L-V.
- Contract pe perioadă nedeterminată
- Bonus lunar de prezenţă
- Tichete de masă 30 lei/zi lucrată
- Bonus pentru recomandare colegi
- Decontare transport
- Tichete cadou de Crăciun, Paşte, 1 Iunie
- Programul de lucru în 3 schimburi de L-V.
Brănești, Ilfov
Stivuitorist
Ce oferim:
- Contract de muncă perioadă nedeterminată
- Tichete de masă în valoare de 30 lei/zi lucrătoare;
- Tichete cadou cu ocazia Sărbătorilor de iarnă, Pascale și 1 iunie;
- Bonus pentru recomandare colegi
- Decontare transport
Program de lucru L-V, 1 schimb
Cerințe:
- Autorizație ISCIR - obligatoriu
- Cunostințe utilizare calculator - avantaj
- Capacitatea de a lucra în echipa;
- O buna disciplina personala, abordare flexibila fata de munca si fata de schimbări;
- Contract de muncă perioadă nedeterminată
- Tichete de masă în valoare de 30 lei/zi lucrătoare;
- Tichete cadou cu ocazia Sărbătorilor de iarnă, Pascale și 1 iunie;
- Bonus pentru recomandare colegi
- Decontare transport
Program de lucru L-V, 1 schimb
Cerințe:
- Autorizație ISCIR - obligatoriu
- Cunostințe utilizare calculator - avantaj
- Capacitatea de a lucra în echipa;
- O buna disciplina personala, abordare flexibila fata de munca si fata de schimbări;
Oradea - Bihor
Responsabil SSM
Siguranța colegilor noștri este o prioritate pentru noi! Și pentru asta instruim continuu, ținem pasul cu modificările legislative, implementându-le și oferind colegilor nostri din Oradea si teritoriu (Cluj, Arad, Timisoara, Sebes, Prahova, Ilfov etc) tot suportul necesar aderării la regulile si standardele ocupaționale specifice si ale grupului.
Dorești să sa ni te alături în acest demers?
Responsabilitățile rolului tau ar fi:
- implementarea cerințelor și modificărilor legislative, asigurandu-te constant că ești la curent cu noutățile din domeniu;
- revizuirea procedurilor si alinierea cu standardele ocupationale ale companiei, respectiv ale partenerilor noștri
- colaborarea cu serviciul extern contractat la nivelul fiecarui județ
-monitorizarea conformării colegilor nostri cu normele, procedurile și politicile interne specifice H&S
-evaluarea riscurilor ocupaționale, elaborarea fișelor de expunere la riscuri/ categorii de functionalități și îmbunătățirea continuă a condițiilor de lucru;
- cercetarea și evidența incidentelor și accidentelor de muncă, identificarea cauzelor si implementarea planului de măsuri menit să ducă la evitarea/ reducerea acestora;
- organizarea și efectuarea instruirilor la angajare, periodice și la nevoie, funcție de subiectele de actualitate;
- monitorizarea și efectuarea instruirilor specific pentru relația cu furnizorii/contractorii companiei;
- organizarea activității de autorizare a personalului și menținere evidenței meseriilor / profesiilor care necesită autorizare
- evidența echipamentelor ce necesită autorizare și colaborarea cu colaboratroi externi pentru activitatea de autorizare / reautorizare a acestora, răspunzând și de asigurarea lor conformă.
- organizarea activității de supraveghere a sănătății angajaților și gestionarea relației cu furnizorul de servicii de medicina muncii
- asigurarea monitorizării noxelor (zgomot, praf, vibrații, etc.) la locurile de muncă
gestonarea relației cu furnizorii naționali de echipamente de lucru/ protecție;
- alocarea echipamentelor de lucru/protecție la angajare, respectiv periodic, funcție de nomenclatorul intern
pregătirea rapoartelor lunare/la cerere
- deplasarea la toate punctele de lucru, existente și viitoare, pentru a asigura ducerea la îndeplinire a responsabilităților specifice
Pentru a reuși, ai nevoie de:
- studii superioare, de preferință tehnice
- certificare specialist SSM – 80 ore
- experiență minimă de 3 ani în domeniu
- cunoașterea standardelor ISO 9001, 14001 si 45001 constituie un avantaj
-experiența in domeniul gestiunii deșeurilor constituie un avantaj
-atenție la detalii și abilitatea de a observa și identifica riscurile specifice diferitelor ocupații și domenii
- experiență în procesul de evaluare al riscurilor, constituie un avantaj
- autonomie si capacitate de organizare/prioritizare
- bune abilități de comunicare
- limba engleză – nivel mediu
- limba maghiară – constituie un avantaj
- cunoștințe pachet MS Office 365
- disponibilitate pentru deplasări la punctele de lucru din toata țara.
- permis categoria B - obligatoriu
Ce iți vom oferi:
- Oportunitatea de lucra într-o companie aflată în continuă dezvoltare
- O cultură organizațională bazată pe înțelegerea și dezvoltarea continuă a angajaților
- Salariu atractiv acordat în funcție de experiență și competențe
- Tichete cadou oferite cu ocazia zilei de 1 iunie, Sarbatorilor de iarna si Pascale
- Tichete de masa in valoare de 30 ron/zi lucrătoare
- Asigurare de viață și de sănătate
Dorești să sa ni te alături în acest demers?
Responsabilitățile rolului tau ar fi:
- implementarea cerințelor și modificărilor legislative, asigurandu-te constant că ești la curent cu noutățile din domeniu;
- revizuirea procedurilor si alinierea cu standardele ocupationale ale companiei, respectiv ale partenerilor noștri
- colaborarea cu serviciul extern contractat la nivelul fiecarui județ
-monitorizarea conformării colegilor nostri cu normele, procedurile și politicile interne specifice H&S
-evaluarea riscurilor ocupaționale, elaborarea fișelor de expunere la riscuri/ categorii de functionalități și îmbunătățirea continuă a condițiilor de lucru;
- cercetarea și evidența incidentelor și accidentelor de muncă, identificarea cauzelor si implementarea planului de măsuri menit să ducă la evitarea/ reducerea acestora;
- organizarea și efectuarea instruirilor la angajare, periodice și la nevoie, funcție de subiectele de actualitate;
- monitorizarea și efectuarea instruirilor specific pentru relația cu furnizorii/contractorii companiei;
- organizarea activității de autorizare a personalului și menținere evidenței meseriilor / profesiilor care necesită autorizare
- evidența echipamentelor ce necesită autorizare și colaborarea cu colaboratroi externi pentru activitatea de autorizare / reautorizare a acestora, răspunzând și de asigurarea lor conformă.
- organizarea activității de supraveghere a sănătății angajaților și gestionarea relației cu furnizorul de servicii de medicina muncii
- asigurarea monitorizării noxelor (zgomot, praf, vibrații, etc.) la locurile de muncă
gestonarea relației cu furnizorii naționali de echipamente de lucru/ protecție;
- alocarea echipamentelor de lucru/protecție la angajare, respectiv periodic, funcție de nomenclatorul intern
pregătirea rapoartelor lunare/la cerere
- deplasarea la toate punctele de lucru, existente și viitoare, pentru a asigura ducerea la îndeplinire a responsabilităților specifice
Pentru a reuși, ai nevoie de:
- studii superioare, de preferință tehnice
- certificare specialist SSM – 80 ore
- experiență minimă de 3 ani în domeniu
- cunoașterea standardelor ISO 9001, 14001 si 45001 constituie un avantaj
-experiența in domeniul gestiunii deșeurilor constituie un avantaj
-atenție la detalii și abilitatea de a observa și identifica riscurile specifice diferitelor ocupații și domenii
- experiență în procesul de evaluare al riscurilor, constituie un avantaj
- autonomie si capacitate de organizare/prioritizare
- bune abilități de comunicare
- limba engleză – nivel mediu
- limba maghiară – constituie un avantaj
- cunoștințe pachet MS Office 365
- disponibilitate pentru deplasări la punctele de lucru din toata țara.
- permis categoria B - obligatoriu
Ce iți vom oferi:
- Oportunitatea de lucra într-o companie aflată în continuă dezvoltare
- O cultură organizațională bazată pe înțelegerea și dezvoltarea continuă a angajaților
- Salariu atractiv acordat în funcție de experiență și competențe
- Tichete cadou oferite cu ocazia zilei de 1 iunie, Sarbatorilor de iarna si Pascale
- Tichete de masa in valoare de 30 ron/zi lucrătoare
- Asigurare de viață și de sănătate
Alătură-te echipei noastre.
Contactează Departamentul de Resurse Umane, la adresa de mail hr@verdum.ro pentru întrebări sau informații suplimentare despre un loc de muncă actual sau pentru a depune CV-ul tău pentru baza noastră de date.
Odată înscrisă în baza de date, candidatura ta poate fi selectată pentru noi proiecte de recrutare, în funcție de opțiunile tale pentru un anumit post sau domeniu de activitate, cât și de profilul și numărul posturilor disponibile. Candidaturile astfel selectate sunt atent analizate, iar persoanele ce întrunesc criteriile necesare pentru ocuparea unui post vor fi contactate și invitate la un prim interviu de recrutare.