Evidența gestiunii deșeurilor cu ajutorul unei platforme IT specializată de mediu
Conform HG 856 din 2002, toți deținătorii/producătorii de deșeuri (periculoase și nepericuloase) persoane juridice, au obligația codificării și atribuirii deșeurilor generate a unui cod de deșeu format din 6 cifre din lista codurilor de deșeuri prevăzute în cadrul Hotărârii, în funcție de activitatea desfășurată și să țină o evidență lunară a gestiunii acestora, în conformitate cu modelul prevazut în anexa nr. 1, pentru fiecare tip de deșeu.
Conform Legii 211/2011, operatorii economici producătorii de deșeuri nepericuloase și periculoase sunt obligați să asigure evidența cronologică a gestiunii deșeurilor pentru fiecare tip de deșeu, precum și a cantității, naturii și originii deșeurilor și, după caz, a destinației, a frecvenței colectării, a mijlocului de transport și a metodei de tratare, respectiv operațiunii de valorificare sau eliminare a deșeurilor și să o puna la dispoziția autorităților competente de control, la cererea acestora.
Acestea sunt cele mai importante raportări care se aplică tuturor agenților economici, indiferent de sectorul de activitate și este întocmită pentru fiecare locație în care se desfășoară activitatea.
Cum poți să ții gestiunea deșeurilor eficient?
Noi privim gestiunea deșeurilor ca fiind un serviciu, iar compania noastră se poziționează ca furnizor de servicii pentru diferite industrii pe partea de reciclare și deșeuri.
Ne dorim să transformăm și/sau integrăm deșeurile în noi produse, pentru a putea tinde în anii următori spre o societate cu zero deșeuri.
Unul dintre serviciile principale pe care le oferim clienților noștri este un ERP (Enterprise Resource Planning). Acest sistem integrează toate funcționalitățile esențiale pentru managementul unei companii și prin intermediul lui poți automatiza și computeriza procesele unei organizații.
Platforma noastră online preia o parte din responsabilitățile companiei și îl ajută pe operatorul economic să aibă o evidență completă a deșeurilor.Reprezintă singura soluție IT pentru identificarea și clasificarea corectă și sistematică a entităților generatoare de responsabilități către autoritățile de mediu
Calculează cantitățile necesare pentru realizarea obiectivelor pentru A.F.M și A.N.P.M.
Generează automat toate documentele implicate în această procedura. Ţine evidența gestiunii deșeurilor pentru fiecare tip de deșeu.
Cum ții evidența deșeurilor cu ajutorul unui software?
Utilizăm un software profesionist care respectă rigorile legislative, implementează mecanisme de prevenire a erorilor de calcul și oferă date statistice extinse.
Generămautomat toate tipurile de documente pentru A.F.M și A.N.P.M, mai exact declarațiile către agenții (AFM și 856), Anexa 1, Anexa 2, Anexa 3, Avizul de însoțire marfă ș.a.
Identificăm toate ambalajelor pe care Compania le pune pe piață, pentru care există obligativitatea declarării și îndeplinirii obiectivelor față de A.F.M. pentru o evidență corectă.
Stocăm toate informațiile și documentele cu privire la activitatea de gestionare a ambalajelor și a deșeurilor într un singur sistem IT care le pune la dispoziție
Stabilim o procedură clară și conformă cu legislația în vigoare prin care Compania își reduce foarte mult riscul de apariție a greșelilor și, implicit, a sancțiunilor autorităților
Pentru a ne asigura că fiecare client beneficiază de serviciul nostru de evidența a gestiunii deșeurilor conform nevoilor lui, efectuăm o evaluare gratuită a proceselor de gestionare a deșeurilor. Mai apoi, împreună cu clientul construim o soluție personalizată nevoilor sale specifice, iar la final clienții noștri de bucură de noi nivele de performanță.